2010-05-05

5 AV 6 FRÅN 3M

Jag är nöjd! Nerför var det också ska tilläggas. MEN det är nog de där fina bollarna med glasstrutarna på som gör det mesta av jobbet för det känns inte riktigt som att det är jag som bestämmer ändå om jag ska vara ärlig. Känns som att slagen sitter hyggligt, nu är det bara att hoppas på att det inte kommer att regna riktigt så mycket som förutspås från både svenska och norska vädertjänsten. Lite regn, en skur då och då eller lite lätt duggande, OK. Börjar det hällregna och sen inte slutar är det inte riktigt lika roligt men allt går, eller hur?
OOOOO
Askmolnet då, vad ska man säga. Är min mycket efterlängtade resa till Irland bortblåst eller snarare insnöad nu, på riktigt? Hoppas verkligen inte det. Hyrbil bokad, starttider bokade, rum i Sthlm natten innan avfärd bokat. ALLT är bokat och jag kan bara hoppas på att vi får tillbaka litegrann åtminstone om det inte skulle bli av. Sen är kanske en större fråga vad man gör med en ledig helg på hemmaplan helt plötsligt. JAG VET att det finns massor att ta tag i men har man planerat att vara borta i 4 dagar och bara ha det mys så är det inte superinspirerande att städa, tvätta, rensa ogräs eller klippa gräsmattan samtidigt som man tvättar bilen och rensar garderoben eller åker till tippen med återvinningen.
OOOOO
Undrar vad som krävs för att jag ska börja tappa nåt gram nu när jag försöker gymma två ggr i veckan samtidigt som det inte blir nån smarrig pasta med gräddsås eller en massa kebab till lunch. Ingen läsk och minimalt med gotta. Inte en massa mjukt bröd med smör på till lunch och helst så lit ekolhydrater som möjligt. WHAT am I doing wrong månntro? Nåja beach tjugo10 är ju inte här riktigt än...
//gagga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar