2010-12-21

JUL, JUL strålande JUL!

Fantastiskt med så mycket snö, det gnistrar och glimmar överallt. Hela landskapet utanför ser ut som ett vykort. Jag önskar mig en snöslunga i julklapp, fast det vet bara tomten och inte dom som egentligen fixar klapparna:)
OOOOO
I helgen hade jag besök av nära och kära, det var så roligt att få visa pappa, syster, bror & deras respektive hur vi har det. William, min brorson var den självklara medelpunkten, själv hade han "farbror" Andreas placerad högst upp på sin personliga pidestal, stackarn fick inte ens vara ifred på toaletten. Flygvapenmuseum och ett besök i fasters godisbutik gjorde att jag steg i graderna och blev lovad att han skulle komma tillbaka.
OOOOO
Till helgen vankas det mer besök, bara en person den här gången så det ska nog gå bra. Hoppas på mycket god mat, skratt & mys framför braskaminen.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar