2010-03-03

SOLEN SKINER!

Underbart är det med solsken! Alla blir på bättre humör och det smittar av sig när man ser alla glada männsikor som sträcker ansiktet mot skyn för att känna de små värmande strålarna på ögonlocken. Det lovar mer, och det lovar gott tycker jag.
OOOOO
Brobergspojkarna hade som väntat inget att sätta emot Bläsmålabönderna. Riktigt synd att det inte gick den här gången, heller... Även om Broberg/Söderhamn huserar i bandybältet Nr 1 så tror jag att traditionen är tyngre inåt landet. Typ Bläsmåla, Edsbyn & Ljusdal. MEN det är bara att göra som Marc Levengod, bryta ihop och komma igen.
OOOOO
I dag är det modevisning igen och det ska bli så kul att busa lite med Eva-Liz. Jag ska visa en "jogging-mys" från DISNEY så jag och Eva har bestämt att jag ska komma från utsidan lite stressad med en tidning i högsta hugg under armen och verka sen till mitt uppdrag... Har man tagit in en sådan uppsättning kläder ien butik med kläder för den mogna kvinnan så måste man kunna få skoja lite. Förra året hade jag vid ett tillfälle ena byxbenet uppkavlat med en typ av sko till och det andra nedkavlat med en annan typ av sko till. DET uppskattades inte av den dåvarande butikschefen. Vi tyckte det var viktigt att visa på möjligheterna...
OOOOO
Det blev klent med lunch i dag så jag fundera på att klämma en macka på subway innan visningen frågan är bara om jag ska köra på en Lena-favvis med tonfisk och röd lök eller om jag ska klämma en varm variant. Tål att funderas på, nu kallar lönerapporteringen...
//gagga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar