2010-04-22

SNÖ IDAG IGEN!

Sicken blås så att säga. Aprilväder säger någon annan. I morse var altanen vit, under ett täcke av snö skymtade springorna mellan träplankorna. Det blåste snålt och var allmänt otrevligt. Tur att mitt besök på Gastro Nord blev så trevligt. Träffade några "gamla" glada leverantörer, samt en leverantör som jag aldrig sett på en enda mässa förut. Det tråkiga med det var att leverantören inte kan låta bli att prata skit om min chef och saker som hände dem emellan långt innan jag kom in i bilden. Hann också med ett besök på lillasysters arbetsplats BRANDSTATIONEN, en antik/nytt/vintage butik på söder, (Kyrkogatan) tror jag. MYCKET nice! Nu sängen och i morgon bär det av till Torekov och harvning på hög nivå när säsongspremiären på gräs ska gå av stapeln, och ja jag har tagit med mycket boll & choklad!

//gagga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar