2010-04-21

PÅ FREDAG ÄR DET DAGS!

Då är det säsongspremiär! Kul att få göra en liten roadtrip till Torekov med Kia, synd bara att hon startade tidigare och har varit på gräs kanske 3 ggr. Hade varit roligare om vi båda varit ute på ruta 1 so 2 speak!
OOOOO
Innan dess så är det Gastro Nord som gäller i morgon. Ska bli sjukt kul! Mental Notering: Glöm INTE bort Elektroniska Presentkort! Förstår inte vitsen, tycker det vi har nu funkar bra... Men jag är inte chef, jag inte bestämma. Fast det var ju inte sant, jag är ju chef, men jag får ändå inte bestämma... MBL! En annan fundering jag hade var om man kunde äta dom eftersom mässan heter Gastro Nord...
OOOOO
Gillar att kolla på drömmen om Italien. UNDERBAR by! Det jag funderar på är vilket av paren jag skulle vilja ha/kunna tänka mig som värdpar. T&D: Vill bara HA drömmen, inte jobba för den. Hon urgullig, han har nog inte gjort lumpen, verkar sååå barnslig. A&C: Verkar förstå varandra, och tur är väl det för jag tycker de är så olika. Skulle aldrig orka med henne som jag får en känsla av aldrig kan vara ensam och är väldigt nyfiken, och inte på ett bra sätt. Han drar sig undan och jobbar och är inte så social och varm som min mysiga, omtänksamma duktiga kock & historieberättare som min fantasivärd är. K&R: De fick kritik för att de är för drivna, och bara tänker på det ekonomiska. Strange med tanke på att detta ska vara deras levebröd i framtiden. Han verkar också lite undflyende men jag gillar hennes närvaro och som det verkar genuina intresse för andra människor.
OOOOO
Den som lever får pastej som det heter... Hur som är räddningen nära, nästa vecka är min idol BETTY tillbaka! Yippie! Hoppas att hon får till det med snyggingen Henry ordentligt nu...
//gagga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar