2010-07-31

INTE MYCKET KVAR NU!

Semestern glider mot sitt slut, vad jag kan se kommer gudarna att gråta för min skull i morgon. Det har varit 4 fantastiska veckor med mycket skratt, mycket golf, mycket sol & värme, mycket god mat & framförallt många tårtor! Jag ser fram emot att få träffa mina kollegor igen samt få lite struktur på dagarna så att jag förhoppningsvis inte kommer att vara så förvirrad. Det kommer också att hända massa roliga saker på jobbet med chokladshopen och butiken i sig vilket är väldigt spännande. ser fram emot att få se Malins mage och jag hoppas att hon är i så pass bra form att hon har tid och ork att sätta mig in i allt nytt, SPÄNNANDE!
OOOOO
Samtidigt som detta härliga tar slut börjar i alla fall jag att planera för och spekulera i var nästa semester/ledighet kommer att förläggas. För det kommer att behövas, hela augusti och september är redan fullbokat och det utan någon egentlig ansträngning.
OOOOO
Som tur är börjar jag lite försiktigt med bara 4 dagars arbetsvecka. För på fredag ska jag till Jönköping och spela A6 GK med de andra goaste brudarna. Tyvärr är det sista tävlingen för året och det måste till ett mirakel för att jag ska kunna vara med och dela på poängen med den form jag är i...
Tills nästa gång, ha de bäst!
//gagga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar