2010-10-20

SA JAG ATT DET KLIAR?

Vi skriver 20 oktober i kalendern och jag har precis blivit med myggbett! Jag visste det, så fort den blodtörstiga lilla varelsen fick syn på mig i sovrummets dunkla ljus var det kört för mig. NU vittnar ett myggbett av storlek x-a stor 5-krona, ilsket rött & smått upphöjt som ett mindre engelskt berg om detta. Sa jag att det kliar? Ja jag gjorde visst det!
OOOOO
Vissa slåss medd mygg andra slår på tennisbollar och hjärtat ska få gå och titta på de sistnämnda i Kungliga Tennishallen i kväll. Själv tittar jag på Grey's och kör ett x-a pass på lagret. Tänk om jag bara hade kommit i håg att ta med mig lite bra musik, men en hel dag till med skittaskig mottagning på radion kär inte döda mig så det är bara att köra på.
Fridens liljor kamrater!
/gagga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar