2010-10-08

HAHAHAHAHAHAHA! JAG DÖR...

Ibland händer det saker som inte går att förklara, för att du inte vet hur det skulle gå till, eller varför. Ofta är jag ansvarig för sådana ögonblick själv, då känns det, det svider liksom i själen av pinsamhet över att man inte förstår ens sig själv. I går hände det en sådan grej som jag inte förstår hur det kunde hända, (jag var inte ens i närheten när det hände) eller varför de trodde att vi var rätt ställe.
OOOOO
Så här var det: Under tiden som jag är på lunch kommer det in ett gäng på fyra tjejer som enligt hörsägen ska vara mellan 17- 18 år. De ursäktar sig och undrar om min kollega vet var det finns en butik där man kan köpa typ sexiga underkläder och leksaker å så. FNISS; FNISS; FNISS! Min kollega tittar på dem och säger att hon nog inte är riktigt säker men att det kan ligga en sån butik på Klostergatan. Tjejerna blir lite "sura" för att de inte får ett rakt svar och menar på att "de sa på APOTEKET att gå till Karamello för dom vet var det finns en sån butik!" MEN kära nån! Vad har fått en anställd på APOTEKET på Stora Torget att tro att vi sitter inne med svaren på allt som rör Linkebodas innerstad?
OOOOO
Hjärtat har kommit hem från Dubai, utan headcovers till mina magic sticks men MED en KAMERA! 14.1 megapixlar, mattsvart SONY cybershot. OJ vad mycket kul min nya leksak och jag ska ha det. Fast det bästa var att han själv kom hem:) Konstigt att man kan sakna en människa så mycket som man träffat konstant under sina snart 20 år tillsammans när han lämnar hemmet för futtiga 6 dagar. En bra sak med att han var borta var att syrran kom förbi och höll mig sällskap. SUPERNICE! Vi var på mysfrulle med scones, SPAADE, käkade god mat på Pappa Grappa i NKPG & sen gick vi på Ladies Night. SUPERKUL! Alla mina fördomar försvann ut genom ishallen i takt med att tempot på showen höjdes och dra mig baklänges vilket ös! Superduktiga dansare, kanonbra band & 5 st killar som verkligen bjuder på sig själv till 110%. Ett speciellt tack till Måns Möller som sällade sig till B&J's Fan Club genom att erkänna sin craving till Chocolate Fudge Brownie, inte mindre än 4 ggr! Killen är värd ett par flip flops, jag måste bara få tummen ur!
NU: helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar