2010-11-24

DET GICK JU BRA DET DÄR!

Flip flopsen kom fram! Gullefjun nämner det på sin FB-sida & har bifogat ett kort! Gullet...
Att det sen dess har snöat konstant och blåst nordliga vindar med s.k rysskyla gör ju inte saken bättre... Tanken var god och min magkänsla säger mig att man kan ha flip flops även sommaren 2011 så jag hoppas att de kommer till användning vad det lider.
OOOOO
Adventstider börjar närma sig och det gillar jag skarpt! Glögg är så gott. Eller är det alla tillbehör? Dolfin, Au Lait Hot Masala med en liten bit vällagrad krämig Gorgonzola på. Eller en mjuk pepparkaka, eller en smörkam, eller... Ja ni fattar.
OOOOO
Ska man göra pöbeln en tjänst och ta ett pass på Annandagen? Får jag finare & fler julklappar nästa år då? Fattar inte hur vi ska få ihop det men det brukar alltid lösa sig. Känns som om att ombyggnaden är väl behövlig både vad gäller inredning, ljus, ljud & arbetsmoral. Nu går vi bara omkring och håller koll på lagret så att det inte är för mycket och inte för lite. Lite komiskt är dock att vi renoverat espressomaskinen för ex antal ljuvliga tusenlappar, köpt en ny diskmaskin och haft en ljuskille här som har fixat och trixat med lampor, säkringar, sladdar och trafos. Allt detta INNAN vi vet hur och om vi kommer att använda något av det gamla. Idioti!
OOOOO
Snart dags för Björn Skifs på Cloetta Center. det ska bli superskoj! Han måste vara en av Sveriges mest kompetenta och genuina underhållare. Både seriös och rolig, tokig och allvarlig. Humor och skönsång blandat om vartannat, ska bli spännande att se hur mycket av hans karriär som hamnat i showen.
Over & Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar