2010-11-16

LAS VEGAS - HERE I COME?!...

Man kan inte vara med på allt. DET var något jag fick lära mig redan som liten, men VA FAN! Ben & Jerry's GFM går enligt hörsägen av stapeln i Las Vegas nästa gång. Det hade varit sjukt fräckt att få åka dit. Kollade läget med min kontakt som faktiskt tappade talförmågan först och sen frågade: skulle du vilja åka? NÄ NÄ, jag bara frågar ändå. HELL YEAH att jag skulle vilja åka! Kolla in Celine Dion, kanske lira golf med Alex som packat väskorna, lämnat England och flyttat hela familjen till Vegas. De som jag pratat med som var i väg till Dominikanska säger: ÅK!
OOOOO
Det här med att jag lovat Måns Möller ett par B&J flip flops kanske kan få ett lyckligt slut utan POSTENS (o)hjälp. På torsdag ska jag till NKPG på ett föredrag med Måns Möller som pausunderhållning. Ska kanske stalka han på FB och förvarna om att det kan hända bra saker på torsdag... Jag menar, vem vill inte ha ett par übersnygga flip flops med en kossa på?
OOOOO
Spotify i alla ära, jag har hittat något som funkar på nästan samma sätt - nedladdningen kanske. Har inte utforskat sååå mycket än. Jango.com, din alldeles egen radiostation! Man kan hissa & dissa, (vilket jag ju redan är queen på) skapa spellistor, favoritartister, temastationer, lyssna på andras stationer m,m Det enda man inte kan göra vad jag vet är att köra mellansnack, men det kanske kommer:)
OOOOO
Snart dags för en liten utflykt med jobbet, jag har blivit tillförordnad "team builderledare". vilket jävla skämt! Om jag nu ska bonda & blanda med mina kollegor så kan väl inte jag vara den som pekar med hela handen och talar om för alla vad de ska pyssla med? Då är jag ju "the odd man out". Vi vet inget förutom att vi ska lämna kontoret runt 14-15-tiden med gympadoijor, högklackat, bikini & en liten ryggsäck. OM det är så att de tre första attributen ska forslas i den lilla ryggsäcken är än så länge oklart... Spekulationerna är många, funderar på att dra igång ett bet, tror dock att de andra på kontoret tror att jag vet var vi ska så antingen skulle ingen vara med eller så skulle alla satsa på samma slutdestination som mig!
NU, Over & Out!
/gagga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar